Zubná technika

ZUBTECH

Špecializovaný program pre vedenie agendy v prevádzke zubnej techniky. Umožňuje evidenciu pacientov v centrálnej kartotéke, príjem protetických prác od lekárov, tlačové zostavy pre protetické práce a mnoho iných funkcií.

Špecializovaný program pre vedenie agendy v prevádzke zubnej techniky

  • Centrálna kartotéka pacientov

    evidencia protetických prác pacientov a evidencia účtov, RTG snímkov, obrázkov a dokumentov pacientov.

  • Podpora

    promptné poradenstvo a pomoc používateľom programu pomocou vzdialenej správy

Príjem protetických prác od lekárov

    • evidencia práce s grafickým zobrazením zubného kríža
    • evidencia protetických výrobkov pod vlastnými kódmi ZT i kódmi z liečebného poriadku
    • evidencia spotreby a šarže použitého materiálu na protetickú prácu
    • záznam o pohybe protetickej práce medzi ZT, lekárom a pacientom
    • tlač protetických štítkov

    Tlačové zostavy pre protetické práce

      • rozpracované, ukončené, plánované na konkrétny termín
      • podľa laborantov, lekárov a zdravotníckych zariadení
      • tlač T1 a T2 formulárov
      • rozdelené podľa výrobkov, podľa typov výrobkov
      • skrátené zostavy len s výslednými sumami

      Príjem kovu od pacientov

        • tlač príjemky - dokladu o prijatom kove od pacienta
        • po dokončení práce - vyúčtovanie spotreby kovu, tlač návratky

        Účty a faktúry

          • vystavenie a tlač účtu alebo faktúry pre pacienta
          • vystavenie a tlač účtu pre lekára v prípade, že protetická práca nebude účtovaná formou faktúry
          • samostatná faktúra na konkrétnu protetickú prácu
          • hromadná faktúra pre jedného, prípadne viacerých lekárov v jednom zdrav. zariadení, zahrňujúca ukončené protetické práce za ľubovoľné obdobie

          Tlačové zostavy pre účty a faktúry

            • prehľad účtov a faktúr po lekároch, po pacientoch, sumáre za ľubovoľné obdobie
            • rozdelenie faktúr podľa dátumu vystavenia, zaplatenia, splatnosti
            • prehľad uhradených a neuhradených faktúr

            Skladová evidencia materiálu

              • možnosť automatického odpisu materiálov zo skladu po zápise výrobkov do práce
              • rôzne tlačové zostavy, príjemky a výdajky
              • sledovanie minimálneho stavu skladových položiek
              • sledovanie expirácie materiálu
              • sledovanie skutočnej spotreby materiálu porovnaním výdaja materiálu na laboranta a spotreby na protetické práce, ktoré zhotovil.